Nákupní tašky aneb KalvODA a slepice

Vladimír Dlouhý, rok 1992. Již tehdy byly čínské rysy zcela patrnéCo jiného nám více připomíná, že všechna sláva – polní tráva, než nákupní tašky.

V jedné, na níž jsou vyobrazeni dva muži, z nichž jeden budí dojem milovníka šachů a druhý – s majetnicky přimhouřenýma očima – milovníka tohoto muže, má vesnická babička vyprané prádlo. Ve druhé, která láká na online nákupy na HM.COM, skladuje tvrdý chleba pro slepice.

Jan „Schimanski“ KalvODA & Vladimír Dlouhý

Něco pro zasmání:
ODA – Šance pro všechny slušný lidi. (Existuje zde určitá podobnost s Koncertem pro všechny slušný lidi.) Není trvalé prosperity bez svobody! Privatizace: žádný majetek bez odpovědného vlastníka! Humanita: spoléhat se na sebe a myslet na druhé! Zemědělství je způsob života, nejen pouhá výroba potravin! Motorem ekonomiky jsou malí a střední podnikatelé! (Ha ha ha, zasmála by se dnes globální ekonomika.) Každý občan musí znát svého strážníka! Národnostní princip? V životě ano, v politice ne! (Chápu to tak – a předpokládám, že správně –, že dělník ať si klidně nadává na „židobolševiky“ ze vlády, ale do politiky patří jenom míšenci, neboť ví vše nejlíp.) Sociální politika: aby i nejchudší z nás žil jako člověk! Svoboda znamená vytvářet příležitosti pro jiné!

Online nákupy na HM.com

No, hodně se za těch 23 let (taška s ódami na ODA je s vysokou pravděpodobností z roku 1992) změnilo. Slepice se však i za další čtvrtstoletí budou krmit namočeným starým chlebem a ani online nákupy na tom nic nezmění.



Související články:

Sdílet moudrost:

Fekálbuk / Tfujtr

-

Oznámkujte kvalitu článku jako v ruské škole (5 = výborná, 1 = špatná) ► 12345
0 hlasů, průměr 0.00

-


Loading ... Loading ...

Článek byl publikován v rubrice Ostatní se štítky , , . Kliknutím na příslušnou rubriku nebo štítek zobrazíte články na podobné téma.

VLOŽIT KOMENTÁŘ