Skutečná továrna na zabíjení nevinných lidí? Policejní represe na silnicích

Dopravní policieOsobní automobilová doprava stala se v posledních letech velmi rozšířenou. Automobil dnes v ČR vlastní – až na ty, kteří by si jej zasloužili nejvíce – skoro každý. Jako i v jiných případech, této hojnosti si všiml státní aparát a vítězoslavně zařval: «Budeme kasírovat!».

Neboť vše, čeho je příhodně mnoho, musí být v zastupitelské demokracii vzápětí postiženo absurdními represemi. Hlavně existuje-li důvodný předpoklad, že ani zavedení útrpného práva nezmenší tuto množinu, na níž hodlá stát parazitovat. Osobní automobilová doprava (nebo například kouření) tuto podmínku pěkně splňuje.

Lidé zkrátka budou jezdit, i kdyby je na každém patníku měl zastavovat nějaký blázen se slovy «Ukažte lékárničku!» a ještě vyžadoval dýchnutí do jakéhosi přístroje. Natolik už jsou otupělí. Koneckonců – řidič má času dost, proto si ostatně pořídil auto, aby dlouhou chvíli ukrátil laskavým čekáním na policisty, které plynulost dopravy zajímá asi jako děvku raketoplán.

Jako Jekyll a Hyde v přímém přenosu. Jsme automobilová velmoc. Reklama Škodovky se na vás valí ze všech stran, ze sta článků na iDnesu jich mladoboleslavská fabrika nezaplatila možná pět. Stát hučí do prosťáčků: «Kupte si auto, není nic levnějšího, snadnějšího a více sexy (a pokud možno novou Škodovku)!», aby je pak prostřednictvím daní z pohonných hmot a z ničení tlumičů na páteřních tankodromech sedřel z kůže a zbavil chuti žít. «Tak ty máš auto, jo?! Tak ukaž lékárničku!» Nic nevynáší státu tolik, jako tato cynická schizofrenie, připomínající nejvíce přístup státu k jiné droze masové spotřeby – k tabáku. Tedy to té doby, než státu konečně došlo, že kuřáci budou kouřit i bez reklam, a propagaci tabakismu s klidným srdcem zakázal. Ale to dřív nevyjde slunce, než bychom se dožili omezení reklam na Škodovku…

Sotva dnes řidič nastartuje vprostřed pole, už na něj z křoví bliká «53» a «Zpomal!» a z remízku se stovkou řítí policejní vůz s vítězoslavně rozsvíceným «STOP» na majáku. Není úniku. «Pane řidiči, takhle s tou agresí za volantem nezatočíme,» hovoří policista vlídně, zatímco mlátí pendrekem do přihrádky, v níž se mu zasekl bloček na pokuty. «Jezděte s rozumem, a nebudete mít problémy!» hovoří ten zkušenější a nasazuje botičku košaté lípě.

Ve městech je to ještě horší. Vůbec nejhorší je to na dálnici, neboť minimálně na dobu tohoto století si ji pronajali výrobci cedulí B20a «Nejvyšší povolená rychlost (80 km/h)» a všemožných zúžení, což v praxi znamená, že auta stojí v několikakilometrových kolonách, z níž se sporadicky rozjíždějí na 50 km/h. Dílo zkázy hodlá dokonat ministr dopravy. V dupačkách už běží k odrážedlu, s čtvrtkou papíru přilepenou na čele. Ano, tak prý i na dálnicích se bude měřit a za změřené vybírat pokuty. Nejspíše tedy za rychlost 20 km/h.

Nejvíce soudců na planetěMá pravdu, Chlapec… (z diskuse na iDnes pod článkem «Policie uzavřela pražskou magistrálu, odhalila desítky opilých řidičů», který byl zatím smazán)

Řekli byste správně, že tento silniční zmar a hnus, očkovaný řidičům proti jejich vůli státem, může sotva co vyléčit. Snad jedině malé, tolerované množství alkoholu za volantem by alespoň novodobým drožkařům pomohlo zmenšit jejich utrpení. Jak víme, alkohol v malých dávkách neškodí, a rovněž vědci se předhánějí ve svých domněnkách, na co vše má blahodárný vliv sklenička červeného vína. Tu prospívá srdci, tu brání zlé nemoci, vždy pak udržuje člověka ve formě. A kde jinde by měl být člověk fit, zdravý a odolný infarktu, než za volantem?

Samozřejmě i na řidičovu pohodu dopravně-fašistická samovláda se svým heslem «čím hůř – tím líp» myslela. Na sedadlech řidičů si totiž přeje výhradně střízlivé, vystresované, vyšinuté trosky, duševní i zdravotní, u nichž je nejvyšší pravděpodobnost, že pátou silniční kontrolu za jediný večer ze zoufalosti promění v policejní honičku, při níž se budou řítit nepovolenou rychlostí přes přechod, který by během dne byl skálopevně obležen maminkami s kočárky, přičemž tato sugesce pak po několik následujících let bude sloužit jako záminka k pravidelným měřicím, zastavovacím a kasírovacím buzer-akcím na daném místě.

Vražedná «nulová tolerance» je jen kamínkem v mozaice promyšlené a cynické destrukce řidičova zdraví a psychiky. Nenávratně ztraceny jsou zlaté časy, kdy řidič měl tvrdý chleba,
znaje spojku, brzdu, rozdělovač, což mu bylo věčnou vstupenkou do silničního ráje, v němž mohl dokonce i jezdit, neobtěžován nesmyslnými limity, legislativními i fyzickými omezeními, a především bujením zastavovačů s červenou plácačkou, žebrajících na každém rohu peníze do kasičky za svou pravdu o sebemenší banalitě.

Klasická letní sabotáž dopravy v podobě objížděk a jejich objížděk též vhodně násobí účinky úmorných veder. Padesátku na dálnici několik kilometrů před Prahou až ke Florenci by však měli soudit v Haagu, neboť má genocidní potenciál i pokud cestujete jako pasažér autobusu. Husičky na sedadle před vámi, z nichž nejméně jedna vám svěřila, že studovala «džendr», se díky rychlostnímu omezení mohou začít před Prahou tetelit, jak komerční zóna u dálnice prokoukla, a že jedna z nich v Praze vlastně vůbec nikdy nebyla, což tedy zřejmě bude ten důvod, proč pak bude komentovat reklamu na kdovíjakou kravinu s nadšením tříletého dítěte, v kterýžto okamžik vy, už docela nezávisle na své vůli, zahalekáte, že v autobuse jsou čtyři bomby, ač vezete jenom jednu, načež řidič autobusu dostane třetí infarkt, přestože tato vypočítavě kasírovací padesátka na čtyřproudovce už se mu zástavu do té doby snažila přivodit nejméně stokrát.

S jakou ďábelskou pečlivostí připravuje dopravně-fašistický stát řidičovi peklo na silnici! Zavčasu pochopil, že pokud všichni budou jezdit nevystresováni jeho důmyslnými překážkami provozu, které v příhodný okamžik neváhá změnit v mučírnu, nějaká stovka za nerozsvícená světla v pravé letní poledne to nevytrhne. Pouze naprostá dopravní apokalypsa totiž může vygenerovat jako vedlejší produkt i větší množství «těžších» a lépe placených dopravních přestupků. Cynické dopravní «značení» a ještě výsměšnější výběr mýta, které mění celé vesnice v tankodromy, posílá kamiony přímo pod kola rychlovlaků. Skvěle! Konečně je to jasné: «Ten hajzl zabloudil!» A kdo bloudí, ten jezdí zbrkle, a může i zabít. Jak to jenom udělat, aby mohli být pokutováni řidiči, kteří neví, kudy kam?

Nepochybujme o tom, že oni na to nakonec přijdou. Zákazy a represe sílí, mrtvých na silnicích však od určitého okamžiku už neubývá ani o píď. Konečně! Čas pro daň z toho, že víte, kam jedete. Jestli ani to nepomůže, tak už nevíme. Leda snad tisíc dalších podobných represivních úchyláren. Nějaký blázen někde napíše, že jezdí čtyřicet let, ale policisty na cestách snad ještě neviděl. «Ano, ano, chce to více policejního dozoru!» přikyvují ostatní jako v transu, ani si už nevybavují, kdy je orgán na silnici perlustroval naposledy, zda dnes ráno, v poledne, nebo večer.

Ministerstvo dopravy a dopravní policie, ve spolupráci s českými řidiči-masochisty, vždy najdou řešení, jak ukojit své satanské choutky a působit provozu ty nejvyšší škody. Pokud se občas pár lidí zabije, nebo ne, co na tom záleží. Benzin do policejní oktávky levnější nebude.

Havrdova klasikaPodejte mu někdo jeho bičík…



Související články:

Sdílet moudrost:

Fekálbuk / Tfujtr

-

Oznámkujte kvalitu článku jako v ruské škole (5 = výborná, 1 = špatná) ► 12345
(1 hlasů, průměr: 2,00)

-


Loading ... Loading ...

Článek byl publikován v rubrice Ostatní se štítky , , , , . Kliknutím na příslušnou rubriku nebo štítek zobrazíte články na podobné téma.

VLOŽIT KOMENTÁŘ