Šmejdi křičí: Chyťte šmejdy!

Je v módě tepat šmejdy. Čím víc jich zarazíte, tím víc se jich vyrojí, a to je dobře. Čím víc šmejdů, tím plnější je naše demokracie a odpadní – pardon, nákupní – koše. Tak třeba J. X. Doležal. Prostřednictvím své hlásné trouby Reflexu si šmakuje, jak šmejdi z ČNB táhnou do boje proti šmejdům nabízejícím bezcenné zlaté mince. Přejme mu to, konečně zase jednou pro svůj plátek objevil nevylouhovatelné, nosné mega-thema, které už asi osm let hýbe zdechlinou nedělního Blesku.

Je jenom „trochu“ ironické a zároveň velmi příznačné, proč je toto šmejdotepectví pěstováno zrovna na serveru prolezlém skrz naskrz šmejdskými reklamami. Tak třeba: „Váš kapitál je ohrožen. Obchodujte se zlatem online! Bonus 500 Kč za registraci“. Přímo bok po boku Jirkova článku drtícího nabízeče bezcenných „zlatých“ cetek smrdí reklama na podvodné sázení on-line od pana Valenty nebo nějakého jiného košer šmejda.

Typická stupidní reklama na Reflexu

Ten největší humus ovšem číhá na čtenáře Reflexu dole. Reklamy rozcapené přes celou stránku, vždy s nechutně naturalistickou fotografií a textem plným gramatických chyb, to asi jak se někde v Izraeli úporně snažili o českou lokalizaci všivého reklamního systému, jehož na první pohled rozeznatelné reklamní zvratky dnes člověka obtěžují téměř na každém větším webovém portálu, například i na iDnes.

Internet je zřejmě považován za jakousi výjimku, za prostor, kde se šmejdství nepočítá, i kdyby ho tam bylo stokrát víc než na zájezdech pro důchodce.

Celá záležitost je o to trapnější, že inzerentům může přeskočit z toho, aby se jejich šmejdská reklama náhodou neobjevila na nějakém znepřáteleném „konspiračním“ serveru (který jde šmejdům po krku doopravdy).

Šmejdi zkrátka drží při sobě. Funguje to asi nějak takhle: „Vy napíšete článek o šmejdech, my vám na oplátku zamoříme web našimi stupidními podvodnými reklamami. A jsme si kvit. Jo, a to hlavní – o nás nepište.“
Šmejdi sobě.

Snad konečně už někdo zakroutí krkem šmejdům křičícím Chyťte šmejdy.

Typická reklama na Reflexu

Nákladní zákroky, zuby sněhobíle odolnější vůči zbarvením. Zahraniční šmejdi-tvůrci debilních bannerů mají v češtině pořád co dohánět. To nejhloupější na tom je, že čeština je zde zřejmě przěna záměrně, aby na takovou reklamu klikli jenom ubožáci, kteří nebudou mít na drahé právníky poté, co si objednali nějakou smradlavou vodu, po které jim vypadaly vlasy i zuby.



Související články:

Sdílet moudrost:

Fekálbuk / Tfujtr

-

Oznámkujte kvalitu článku jako v ruské škole (5 = výborná, 1 = špatná) ► 12345
0 hlasů, průměr 0.00

-


Loading ... Loading ...

Článek byl publikován v rubrice Život dnes se štítky , , . Kliknutím na příslušnou rubriku nebo štítek zobrazíte články na podobné téma.

VLOŽIT KOMENTÁŘ