TDI = ten dým ignoruj


Saze: ∞ g/km. Něco podobného už dokáže jenom Tatra a fordovské TDCi.

Globální ekonomikou i naším českým kráterem, zamořeným koncernovými sazomety, hýbe aféra Volkswagenu, který si u svých (a tedy i škodováckých, audiňáckých a seaťáckých) dieselových motorů softwarově pomáhal k papírově nižším emisím.

Nejlepší obrana je útok. Asi proto jsem dnes zahlédl dvě reklamy Volkswagenu (podbarvení stránky na Novinky.cz a na jiném serveru jedna obzvláště trapná reklama VW před jakýmsi videem).

Čekat na iDnes, tradiční výspě vlezlé Škodovky (jejímž je VW majitelem/partnerem/dodavatelem) s jejími PR články, něco jiného, než úlisnou apologetiku, snažící se ostudu VW (potažmo celého kriminálního kapitalismu západního typu) hbitě přetransformovat na «nepochopení amerických zákonů», by bylo čirým bláznovstvím.

Nejsem žádný automobilový fanda, mému benzinovému francouzskému vozu je 20 let, asi proto jsem tak háklivý na otravné reklamy Škodovky, VW a Fordu, jichž pravidelně zaznamenávám nejvyšší počty a jejichž vlezlost násobně překračuje vlezlost reklam jiných automobilek. U Škodovky však nemohu vystát její permanentní házení klacků pod nohy (ve spolupráci se státem) všem řidičům ne-Škodovek – to jsou všechny ty nemravné «ekopopolatky», zrušené «polopřevody» a další obstrukce, které si v Mladé Boleslavi vždy vylobbují.

Vezmu-li to ze širšího hlediska, přístup státu k motorismu je rovněž výsostně odpudivý. Stát skrze reklamní mašinerii nabádá i toho nejprostějšího občánka ke koupi – nejlépe nového – vozu, aby jej pak skrze poplatky z jeho provozování sedřel z kůže a přivodil mu psychickou poruchu, o což se pro změnu postará například «dopravní značení» (uvozovky jsou zde na místě) na úrovni Banánistánu a dopravní politika ve městech, v nichž mnohdy není možné autem ani jet, ani stát. Nikterak by mi tedy v této věci nevadilo atomové bombardování Mladé Boleslavi, respektive budov Ministerstva dopravy.

Podle mého skormného názoru, který se v 9 z 10 případů ukáže jako správný, také nejde o žádnou přitroublou ekologii, ale o zdraví. Mnohé studie nesměle naznačují, že vdechované zplodiny naftových motorů – a z těch moderních obzvláště – přivozují a podporují v lidském těle zlé bujení.

A tak třeba mazaní Židé v Izraeli na to jdou oklikou skrze olbřímí extra poplatky za dieselové vozy. Tady u nás, v podobně pokrytecké euro-americké civilizaci, kvůli tomu bude muset padnout Volkswagen (a dobře mu tak), aby nám ukázal, že diesely jsou zkrátka špatné. Ale nikdo neřekne narovinu, že diesely podporují rakovinu (to se rýmuje). To by asi na druhý den nevyšlo Slunce nebo se rozpadla Evropská unie, nebo co…

Aféra se prý týká 11 milionů aut. Skutečné číslo bude nejmíň desetkrát vyšší, neboť jenom v ČR jezdí – nejhrubějším odhadem «ze silnice» – určitě přes 2 miliony koncernových vozů, z nichž valná většina má pod kapotou usazen čmoudící motor TDI (z nichž logicky mnohé typy, neřku-li opět většina, budou ty kompromitované).

Jsou nicméně zajímavé ty zdánlivě protichůdné mediální ohlasy. V dnešní Mf Dnes palcový titulek: «Aféra VW roste: oprava změní motor». V online versi deníku zase stojí: «Pozvánku do servisu od ministra klidně zahoďte. Povinné to pro TDI není».

Klasická demokratická dialektika, která je nutná k tomu, aby se soukolí demokracie nezastavilo. V hlavní roli výrobek Schadewagen a okolo něj se dva maňásci hádají: «Jeď do servisu!» a druhý zase «Se* na se*vis!». Člověk jenom očekává Thorovo kladivo, které by se sneslo z nebe a celému hloupému cirkusu učinilo ráznou přítrž.

Aktualizováno.
A jak si korporace představuje svobodu slova? Bloggerům na iDnes je v současné době podle všeho zapovězeno zveřejňovat články na téma «Aféra VW». Žádný takový blog jsem dosud nespatřil, ani Gxxgle nevrátí na dotaz „blog.idnes.cz“ + „TDI“ žádný relevantní výsledek.

Zato jsem zaznamenal přístupy na tuto stránku ze Socialbakers.cz, což jsou nějací plzeňští PR šamani, kteří tedy evidentně jsou s VW nějak spjati…



Související články:

Sdílet moudrost:

Fekálbuk / Tfujtr

-

Oznámkujte kvalitu článku jako v ruské škole (5 = výborná, 1 = špatná) ► 12345
0 hlasů, průměr 0.00

-


Loading ... Loading ...

Článek byl publikován v rubrice Ostatní se štítky , , , . Kliknutím na příslušnou rubriku nebo štítek zobrazíte články na podobné téma.

3 komentáře u TDI = ten dým ignoruj

  1. Zelená Karkulka napsal:

    „například „dopravní značení“ (uvozovky jsou zde na místě) na úrovni Banánistánu a dopravní politika ve městech, v nichž mnohdy není možné autem ani jet, ani stát.“

    Bravo, velmi trefné. :-DDDDDD

  2. Dieselgate napsal:

    V Londýně a Paříži mají nafťáky SUV (sportovní užitkový vůz) úplný zákaz vjezdu do centra města (jejich centrum je velké jak Praha), protože silně znečišťují ovzduší a taky jsou nebezpečná chodcům, srazí si chodce pod kola.

    V Česku celá 90. léta podvody s nezdaněnou dieselnaftou/lehkým topným olejem a teď zase Volkswagen. Diesláky by se měly úplně zakázat. Bleeeee.

  3. malý pívo napsal:

    Pan Dieselgate má asi v hlavě úplně nasráno když mu hlava dovolila vytvořit ten druhý odstavec, to je opravdu známka pravého idiota. Bez nafťáků by se dnešní stroje nehly a projely by strašně benzínu a mimo to je kouř z nafty mnohem ekologičtější zrovna kvůli té černé barvě, VÍME? To, že Volkswagen posere na co šahne neznamená, že dieselová auta by měla být zakázána. Přečti si něco o výkonu vznětového a zážehového motoru a pak si otvírej hubu, vole, nebo radši MLČ!!!!!!!!!!

VLOŽIT KOMENTÁŘ