Vodafone: červená ostuda

Přišlo emailem

Dobrý den,

17. 3. 2015 jsem zrušil své telefonní číslo ▓▓▓▓▓▓▓ u Vodafonu. SIM kartu jsem odevzdal na prodejně v Jihlavě.

Bohužel jsem poté nebyl dostupný na telefonu vašim pracovníkům, abych jim sdělil ještě jednou to samé, co jsem již přednesl v Jihlavě, tedy že chci zrušit účet.

Účet u Vodafonu jsem si zavedl v dobré víře, na zkoušku, bez smlouvy. Bohužel se ukázalo, že je smlouvami a podmínkami svázaný jako jakýkoli jiný účet u kteréhokoli českého mobilního operátora.

Již nyní tak mám na svém zrušeném účtu přeplatek 519 Kč (za duben), který mi podle sdělení vašich pracovníků nemůže být vrácen.

Tento hanebný přeplatek však zřejmě hodlá nakynout až na 2595 Kč (!), kdy konečně – v půlce srpna – bude můj účet milostivě ukončen. Po půl roce od požadavku na zrušení!

Žádám vás o jediné. Učiňte přítrž tomuto bezuzdnému, cynickému kasírování.
Pokud mi již nechcete vrátit přeplacených 519 Kč, alespoň mi déle nestrhávejte peníze ze zrušeného účtu!

Lídr trhu (v LTE), a nechává se živit od těch, kteří jeho služby půl roku nevyužívají.
Hanba, nic než hanba.

▓▓▓ ▓▓▓▓



Související články:

Sdílet moudrost:

Fekálbuk / Tfujtr

-

Oznámkujte kvalitu článku jako v ruské škole (5 = výborná, 1 = špatná) ► 12345
0 hlasů, průměr 0.00

-


Loading ... Loading ...

Článek byl publikován v rubrice Život dnes se štítky , . Kliknutím na příslušnou rubriku nebo štítek zobrazíte články na podobné téma.

VLOŽIT KOMENTÁŘ