Historie se opakuje

Vycinkaná reklamaReklama ve 21. století. Zdroj: Internet

Hle, co jsme si vycinkali klíči! Protože nebyly francouzské, ani naše voda už nám nepatří.
Na reklamních plochách se zas – kromě prezidenta Zemana – roztahují reklamy západního stylu.

Ty na Internetu jsou kapitolou samou pro sebe.

S texty připomínajícími řeči kejklířů a s obrázky lidí, kteří mají k těle připevněny různé fantastické vynálezy, valí se na čtenáře vyobrazení různých podivuhodností, ba nechutností. Frontální útok na první signální soustavu. Zaujmout za každou cenu.

Podobným způsobem ohlupovali lidi různí šejdíři již koncem 19. století. Nezdravé pnutí pramenící z toho, že v rychle se rozvíjející společnosti existovali lidé, kterým se podařilo zbohatnout na hlouposti či neštěstí jiných, vedlo k tomu, že občas nějaký imigrant, kterému se to nepodařilo, aspoň ze msty znásilnil českou dívku.

Naštěstí tehdy měli lidé dost zdravého rozumu, a nebáli se jít se svým spravedlivým hněvem klidně i proti prezidentovi, pro kterého byla ekonomická stránka vším, pročež se klidně zastal podvodníka.

Proto křičí-li dnes někdo «Nedovolme, aby se historie opakovala!», berte do ruky hůl.
Můžete si vsadit, že takovému člověku tupení lidí jako v prastarých časech zhola nevadí, má-li z toho pro sebe užitek.

Vadí mu ovšem možnost, že by se lidé proti takovým praktikám náhodou ohradili, nebo dokonce měli odvahu zakročit, jako se tomu v historii též mnohokrát přihodilo.

– – –



Související články:

Sdílet moudrost:

Fekálbuk / Tfujtr

-

Oznámkujte kvalitu článku jako v ruské škole (5 = výborná, 1 = špatná) ► 12345
0 hlasů, průměr 0.00

-


Loading ... Loading ...

Článek byl publikován v rubrice Život dnes se štítky , , . Kliknutím na příslušnou rubriku nebo štítek zobrazíte články na podobné téma.

VLOŽIT KOMENTÁŘ