Šik médií pokračuje se sveřepostí Hillary Clintonové ve své pro-zemanovské lobby. Rozkaz zněl jasně: všechna sláva Zemanovi.
Zembišův holding sází jednu oslavnou ódu na Zemana za druhou:
Neuvěřitelné množství studentů by volilo Zemana prezidentem, píše žiDnes. Co na tom, že nejspíš z recese. Sdělení pro čtenáře je jasné: Když mohou mladí jelimánci, můžeš i Ty!
Většina lidí si myslí, že prezidentem bude Zeman, nahlodává mysl prosťáčků další rádobyprůzkum na Zembišově serveru.
Třešničkou na dortu je neuvěřitelná «statistika» v tištěné Mf Dnes, podle které vydá Miloš Zeman na kampaň asi o pět korun víc, než kampaňový asketa Petr Hannig.
Vede samozřejmě Drahoš s milionovým rozpočtem…
Další «kampaň průzkumem»: V prvním kole by vedl Zeman, píší tentokrát Novinky.
Protože Zemanův mediální tým musí trnout hrůzou z představy, že by jeho kampaň maskovanou za průzkumy nikdo nečetl, jeho ofenziva bude čím dál silnější.
Na konci kampaně už na nás Zeman vyskočí i z konzervy sardinek.
Volit starého slabocha, ukrytého za extrémně výkonný hnojomet jemu poplatných průzkumů? Snad kdybychom byli nějaký robot či fíkus, který se nechá zalévat propagandou a ještě u toho spokojeně plodí.
Protože jsme však lidé, zvolíme zase jenom člověka, a ne monstrkampaní vyhnané reziduum, vnucované nám v jednom šiku médii alternativními i těmi ještě blbějšími.
Tedy v prvním kole.
Olbřímí Zemanova kampaň nás čím dál více utužuje v myšlence – stejně jako před pěti lety, tentokrát však už daleko silněji –, že je to ten nejhorší ze všech možných kandidátů a vysloveně nás ponouká k volbě někoho jiného, třeba stejně děsivého, jenom s daleko méně otravnou kampaní. Rádi bychom doufali, že toto není pravý záměr Zemanovy velekampaně…
My se na něj netěšíme.
Druhé kolo se může těšit na nás.
– – –