Více než polovina vyhledávacích dotazů zůstává utajena – protože Google je šifruje, aby o nich mohl být, získav konkurenční výhodu, vyrozuměn pouze on sám a na něm závisející služby (zejm. NSA, CIA). Ale z toho zbytku lze vysledovat, jaké jsou hlavní trendy. Inu, stále stejné.
Přestože jsme byli odmala instruováni učitelkami v MŠ, když si jeden nechtěl s druhým hrát, že «nejsou žádné party», a nyní k nám v podobném duchu, jen tisíckrát silněji, doléhá doktrína multikulturalismu, dosud jsme nepřestali rozlišovat různé svébytné skupiny.
S partou zednářů by – soudě podle vyhledávacího dotazu – mělo nějak souviset bohatství. V české kultuře, politice a herectví, podle hlasu internetového lidu, naopak existuje skupina Židů. S ní zase souvisejí určité morální vlastnosti, jak nám napovídá vyhledávací dotaz co zid to lhar, který je zřejmou zkratkou rozvitější lidové moudrosti typu «zrzavým se nedá věřit».
S židovskou bandou také souvisejí jména. Z vyhledávacích dotazů je zřejmé, že existuje přinejmenším všeobecné podezření, zda Andrej Babiš, Tomáš Töpfer, Petr Skoumal, Václav Havel a David Rath někdy nezjihli při pohledu na Davidovu hvězdu.
Povážlivý je rovněž zájem hledajících o černou svini – přitom jde v české přírodě o zdaleka nejhojnější svini, která ani nepožívá žádných zvláštních výsad či ochrany.
Nakonec se člověk dozví, že ne svině, ani Žid – synek Vladimíra Železného je Benjamin.
Některé z (mnoha) vyhledávacích dotazů, skrze které lidé navštívili tento web.